Klantonderzoeken

Ieder jaar onderzoeken we of onze klanten tevreden zijn over ons. Zo weten we wat goed gaat en wat we beter moeten doen. Wij willen graag dat onze service u elke keer blijft verrassen. 

We doen ieder jaar mee met een klantonderzoek

De KlantenMonitor Zorgverzekeringen® is een onderzoek onder klanten van zorgverzekeraars in Nederland. MarketResponse voert dit onderzoek ieder jaar uit. In april ontvingen we het resultaat van het onderzoek dat begin 2024 gehouden is.  

Onze service scoort een 8,3 in 2024

Klanten geven onze service een 8,3. Iets hoger dan de 8,2 die we in 2023 kregen. We zijn dankbaar voor de lichte stijging.  

Het herstel in vertrouwen neemt toe

Het is mooi om te zien dat klanten weer meer vertrouwen in ons hebben. Het vertrouwen is groter dan bij andere zorgverzekeraars. Natuurlijk doen we er alles aan om dit vertrouwen te houden. Daar mag u op rekenen. 

Klanten blijven positief over onze christelijke identiteit  

Waarom De christelijke zorgverzekeraar aanraden? Dan noemen klanten het vaakst de manier waarop we geloof en zorg combineren. Hoe dit vorm krijgt in de verzekering, zorg, vergoedingen, services, programma’s en informatie. De christelijke identiteit is ook voor klanten de belangrijkste reden om klant te blijven.

Natuurlijk blijven we ons wel verder verbeteren

Een 8,3 is natuurlijk een prima cijfer waar we blij mee zijn. Er zijn ook onderdelen waar we kansen zien voor verbetering.

  • Het vertrouwen terugwinnen dat sommige klanten zijn verloren.
  • Een nog betere balans vinden tussen premies en vergoedingen.
  • De mogelijkheden van het digitale gemak extra aandacht geven.
  • Extra van betekenis zijn voor klanten die hun zorgverzekering weinig gebruiken.

Hoe we dat doen? Dat leest u op de pagina verbeteracties.

(Publicatiedatum: mei 2024)


Ook interessant

  • Over ons
    Lees wie wij zijn en wat we doen